Irriterad till max...

fy vilka folk de finns.

Fick för en stund sedan ett sms från ett nr ja inte hade inlagt. De stod "Hej :) fika nån dag?"
Ja och så personens namn.
(vill inte direkt hänga ut namnet här)

Öööh okej?

Detta va från en fd bästa vän. Vi va suuper tajta förut och umgicks jämt förut i flera år. Vi va nästan som ett par.
Nu har vi inte hörts av på ca 1,5 år. Pga att vi vart lite osams förut.

jag skrev till henne i somras då ja hörde att hon hade förlovat sig, så ja grattade henne. Men fick aldrig nå svar.

De tog ett tag innan ja svarade på detta sms, ena halva av mig ville de och andra inte.
Men jag svaradee så här:" hej hej, ja de de kan vi väl göra nån dag då jag är barnledig"
Eftersom hon inte vet att ja fått barn så tänkte jag att hennes svar skulle bli avgörande om ja ens ville träffa henne.
som svar fick jag en bild på hennes tonårs barn och hennes hund och så skrev hon "hör av dig :)"

Seriöst....vi va så jäävla bra vänner förut och hon kan inte ens skriva grattis till att ja blivit mamma. Jag vart så irriterad och ledsen samtidigt. Visst jag kan sakna henne ibland, alla våra fika stunder och telefon samtal. Men när hon inte ens kunde skriva grattis eller fråga nånting om Sigge, ja då får de faan i mig va! Ja klarar mig fint då!

Jag vet inte om hon läser min blogg och ja skiter i de fullständigt me.

Nej, synd att hon inte verkade bry sig mer än om sina barn och hund..

Snart kommer pappa stoffe hem, då ska vi begee oss till Tierp och köpa en ny bilbarn stol!
Imorrn ska vi hämta vår vagn! *längtar*


heeej på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0