Ingen rolig natt...

de va de sannerligen inte.

Sigge har sovit piss inatt. Han fick aldrig riktigt ro till att somna, låg och vred och gnällde lite. Vet inte om de är att de ömmar/kliar i hans tandkött eller om han håller på att bli sjuk. Han va sjukt slemmig i halsen igår kväll, han är inte snorig men man hör att de är rossligt i halsen.
Så inatt sov han inte så bra, stackars liten!

Så ja är tveksam om de blir ett besök till Sigges faster Ida idag.. Ska undersöka hur han mår idag när han vaknar!

Btw, jag vaknade till vid 7:50 imorse av att ja hörde långt borta att de plinga på dörren, men ja fatta inte om ja hade drömt de eller om de va på riktigt...
så jag låg i sängen ett bra tag och funderade på om de va på riktigt eller inte. Men så kom de tankar att tänk om de är nån som bara ska kolla om nån är hemma och när ingen öppnar så bryter dom sig in. Så jag pallrade mig upp. Och såg att de stod en vit skåp bil på vår gård, men han som plingade på dörren hade gått och satt sig i bilen igen.
Undra vem sjutton de va som kom så tidigt.
Vad ville han mig? Vi väntar då inge besök...

Nu säger babyvakten att Sigge håller på att vakna!

Over and out!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0