Hm.

Denna dag kan ju inte annat än gå mer än åt helvete.

Snöstorm?

De va ingen som sa de igår till mig att de skulle bli de idag.
Då hade jag inte gått upp imorse... eller jo de hade jag men.

Idag har Sigge gjort stoora framsteg (enligt mig) han har äntligen förstått sig på babygymet, att man kan slå på de hängade sakerna så låter dom.
Så skönt att han förstått de :) Och han hade verkligen jätte roligt åt dom där ett bra tag. Låg och jollra och skratta som bara den :) Sötfisen!



förstår inte hur underbart söt man kan va?!

Kärleken till sitt barn är de helt klart de bästa känslan man kan känna!

Ska nog kura ner mig breve Sigge nu och gosa till "sjunde himmlen" som går på kanal 5 just nu.
Eftersom man inte har ett bättre liv så håller ja på att följa den serien :P


Avtryck
Postat av: Svea-Karin

sööt :)

2012-01-15 @ 02:47:05
URL: http://karinmattson.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0