Håhåhå ja ja...

jösses så jäädra trött jag är!

Skulle lätt kunna bara lägga mig i sängen nu och sova hela natten. Men de går ju inte...

Hela dagen har ja vart trött, seg och bara irriterad...

Kan vara vädret, idag har de vart riktigt tråkigt väder. Grått och jädrigt och regn.

Jag tror hälften av alla mina vänner på facebook drabbats av magsjuka, ju mer såna statusar ju mer inbillnings-må-illa blir jag!

Usch. Jag hoppas att denna vidriga magsjuka håller sig ifrån detta hus. Räckte med att jag vart magsjuk förra året genom jobbet. De är nackdelen me att jobba i vården, speciellt när vinterkräk sjukan drar igång där. Va ju inte bara en person som blev sjuk förra året.

usch och tvi!

Så jag hoppas jag klarar mig detta år!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0