"gilla"


Jag är så less nu på facebook, alla ska "gilla" hit och "gilla" dit.

Vill folk mig nåt nu får dom antingen skriva här på bloggen eller varför inte smsa eller ringa?!

Så med detta "gillar" jag att jag sagt upp mig från facebook!

Hela facebook grejen tar upp nästan all min tid med att hinna me saker om dagarna. Visst att roa och umgås me Sigge hinner jag. Men sen då?! Städa? Diska? Laga mat? neej.

För sätter jag mig på datan så är de bara facebook och alla dessa miljoner me spel ja promt blir beroende av, och är de inte de så är de alla grupper jag är med i som tar min tid.

Och att inte tala om alla människor på facebook, ja orkade inte sitta och ta bort en efter en, har säkert ett 50 tal pers som "vänner" som jag varken pratar med eller ens träffar. Och hälften av stör jag mig på. Så nee.

Nu tar vi en paus från detta "sociala" liv.... kanske kommer tillbaks. Vem vet.....

Ska mest bli intressant och se hur mkt min blogg statistik sjunker nu när ingen kan se inläggen via facebook.


Tänk att allt ska kretsa kring facebook nu för tiden.


Heej me er!

Avtryck
Postat av: Nathalie

Heja marina! Det fixar du lätt! Och mycket tid får man över till annat! ;)

2012-01-27 @ 18:57:11
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0