fredag kväll...

ooooh snart är de sov tajm! Lovley, de är fredag och jag ska få sova IFRED. Fredagen började kasst men slutar bra endå.

Hade ett låååångt samtal med en gammal vän, Helena.
Oh va ja saknar den bruden alltså! Så jäädra härlig och mysig tjej!

Efter de samtalet hade vi lite bajs fest här hemma, Sigge släppte löst proppen. åh jädra va de kom. Men de är löst, säkert 4 gången denna vecka han bajsar diarre. Och jag vet inte varför.
Men är de imorrn me så kommer jag rinnga 1177 och höra vad man kan göra. Jag vill ju inte att han ska tappa massa i vikt, om han nu gör de. De vet ja ju inte men.

Dessutom är han sjuukt gasig i magen och de luktar inte blomsteräng direkt... Så jag misstänker att de kanske är förstoppnings diarre? Jag såg tidigare ikväll att han satt och pressade och verkligen försökte bajsa men så vart han förbannad när de inte gick.

Men men nog om bajs och kiss nu.

Nu ska ja börja göra kväller för mig själv och strax hoppa i säng. Helt ensam. Skööönt! Kärlek och närhet har jag redan gett min karl för ikväll :p

God natt på er allihopa!

Avtryck
Postat av: Foppa

Tänk om man hade det lika bra som dig i natt. Evelina kör magsjuka. Dopet ställs in i morgon som det verkar.

2012-01-14 @ 04:50:19

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0