fredag den 13e...

¨de märks att de är de.

Vaknat upp på fel sida är precis de man gjort. Har noll lust till NÅT idag.

Allt är bara skit.

Så less på allt.

Ut kommer man inte heller, känns som man sitter fast i ett jädra fängelse här, vår gård består enbart av blank is så ut tänker jag inbte begee mig. Fast ja skulle behöva. 'Min kropp skriker efter att få komma ut och röra på sig. Men ut kommer jag aldrig.

Jag vill bara inte gå ut om dagarna och gå på e4ans väg gren, inte så jävla roligt när de åker förbi stora tunga lastbilar och långtradare som inte visar hänsyn att de går nån me barnvagn på sidan av vägen. Fast de är ju trots allt en 90 väg...

Så nej tack.

Och de är ju ingen ide att gå när Stoffe kommer hem för då är de ju mörkt.

Jag kommer ta livet av mig en vacker dag om ja inte snart får komma ut och få ny energi i kroppen!


Nu- kaffe och cigg.

Glad fredag den 13 på er.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0