finns de hopp finns de liv.

...och idag hoppas ja på att ja får ett sms om att min iphone ligger på posten.

DEn borde komma idag då dom skickade den den 22:a....

annars blir ja lessen i ögat.

Kul start på en måndag morron man fick då. Igår när jag gick och la mig va de vitt ute, imorse va de grönt, brunt och alldeles lerigt ute....
Fy fan. Ja hatar detta väder.

Eftersom ja fort inte fått nån "riktig" vinter så kan den nu lika gärna inte komma alls. Ja trodde aldrig jag skulle äsga detta i Januari men, jag längtar efter våren! Då ja får plantera blommor, klippa gräs och TRIMMA. Ja älskar att trimma :p
Kunde ju inte göra de i somras när ja hade feta magen.
Ja försökte men de gjorde ont.
Så de saknar jag nu!

Dessutom när ja vaknade upp imorse så va näsan så snorig som en vatten kran, ja nös utav faaan. Förkylning på g kanske?
Näsan är fortf snorig men..
Ja har varken tid/lust me att bli sjuk nu.

Idag är de som alla vet måndag och vi har återgått me de "normala" livet. Pappa stoffe är tillbaks på jobbet, sigge sover och äter var 3:e timme och pratar och skrattar där i mellan. Så ja, de normala livet är tillbaks :p

På onsdag ska vi inta 3 månaders kollen på honom på BVC, få se hur mkt den läkaren kommer anmärka på han :p
Jag tycker att dom borde kört den kollen på honom när han egentligen skulle vart 3 månader, för de kommer dom göra me 3 månaders sprutan...

Ne nu blir de frulle och våra bästa år som ja för övrigt inte sett på ap länge, helt otroligt men ja fattar nada va som hänt och va dom gör nu!?

Ha en bra måndag på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0