familjeliv

varför blir man inte förvånad när man hittar konsiga trådar....som detta:

"Kan inte glömma det som hände. Min svärmor, alltså mitt barns farmor visar alltid så stort intresse för hans snopp varje gång hon ser honom. Hon insisterar på att byta blöja och när jag säger att jag kan fixa det själv är hon där och "leker" med hans snopp. Två gånger nu har jag sett henne pussa på den, och då menar jag inte en snabb puss utan många pussar. Har även sett henne göra det med sonens kusin.
Tyckte väldigt mycket om svärföräldrarna i början men har sett och hört alldelles för mycket konstiga saker för att fortsätta göra det. Jag blir mer och mer orolig när de ska träffa mitt barn och vågar absolut inte låta de vara ensam med honom. Svärfar har suttit inne för sexuellt "någonting" mot sin dotter som han idag har bra kontakt med. Mer än så vet jag inte. Jag har inte sagt något till min sambo om detta, då jag skäms åt hans vägnar och vill inte ge honom den huvudvärken.

Min fråga då. Är det bara jag som tycker att detta är konstigt och blir äcklad av att se farmor pussa sitt barnbarn på snoppen? Har jag anledning att vara orolig?
Har jag rätt att neka de umgänge med mitt barn?

Thank's :) "


Seriöst? Har ja rätt att neka umgänge me mitt barn.

Hade de vart MIN svärmor hade hon aldrig fått träffa mitt barn ensam allra minst byta blöja på han. Och definitivt om hon skulle pussa på hans snopp!

Sjuka människa! Ja hennes svärmor alltså!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0