facebook skadad or what?!

Snacka om att ens hjärna vant sig vid facebook, läser man ett sms så tänker man- gilla.

nu hela kvällen har jag tänkt mina statusar jag skulle ha skrivit på facebook.

de liksom baa ploppar upp i skallen att "nu ska jag skriva en status"

men glööm.

Käns helt sjukt att inte kolla facebook nu.

men endå skönt..

de kanske ger mig mer att prata med mina vänner. för när man väl träffas har man inte mkt att prata om, för man vet ju redan allt som händer i deras liv...

men men


nu snarkar mina pojkar ikapp nere i vardagsrummet på soffan. Jag får heeela sängen för mig själv och sovrummet- hur lovley?!

tant måste få sova ut om hon ska orka dansa hela natten imorrn :p


Snart tänker jag nog dra me mig alla MILFAR ut på en eller två öl?! Vad sägs om de alla latte morsor?

nu blir de några omgångar yatzy på mobilen och sen sooova!


Natti!

Avtryck
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: Haha, ja nu jäklar :)

2012-01-28 @ 13:02:51
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Kelly

Lätt!! 1 (läs många) skulle inte sitta fel haha!!! :D

2012-01-28 @ 16:39:28
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0