dessa fogar

...jösses.

Den där promenaden va ju verkligen behövlig. Men mitt bäckenben samarbetar inte rikgit me mig.
Fick så satans ont i bäcken benet under promenaden, och tack vare Sigge så va ja tvungen att fortsätta gå. Stannade jag skrek han. Bara att gå vidare....

Nu har jag satans ont i ljumskarna, hur ska de vara imorrn? Får va glad om jag ens kan gå då....

Jag har fått hårda bud av Ida, att INTE röra på mig imorrn. Så jag lyder det jag. Jag vill ju gärna kunna gå och dansa på lördag.

På söndag kommer jag va helt död. Garanterat.

Fy fan.

men är jag död, då vet jag att jag haft kul iaf.

Nu ska jag sätta in pengar åt mamma så hon kan köpa en bumbo åt sigge imorrn :D

Heejpa!

Avtryck
Postat av: Emelie

Tur att jag såg att stolen va till salu och att du ville ha en då ;)

2012-01-25 @ 20:08:48
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0