de går inte...

God dagens allihopa!

hela morronen har de vart full rulle här hemma, hämtat ved, eldat, fått mitt morron kaffe + cigg, matat sigge, försökt söva sigge, rensat bland sigges kläder.. osv. Så full rulle.

Jag har försökt vänja Sigge vid att de inte är tyst i huset när han ska sova middag, de går inte! Han vägrar sova om de inte är knäppt tyst i huset.
Och så vill jag inte ha de...

Men ute i vagnen bland alla oljud de funkar för han att somna till.

Nu är han extremt övertrött och ligger och gråter, vägrar somna för att ja har tvn på.

Hur vänjer man dom att somna med ljud i rummet?! Tips...? Nån?


Senare idag ska vi åka och hämta vagnen och sen hem och laga middag, enligt telenor så ska min iphone komma idag. men man vet ju hur de är me de....
Kommer den, ja då ska jag ha egentid me den :P

Nej nu återgår ja till de skrikande barnet....



Over and out!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0