Brr...

usch va de är vidrigt väder ute.

Blåser som fan och är kallt.

idag är de en riktig skit dag, ja hade planerat att vi skulle åka bort lite men de planerna blev ändrade. Så vi får gott och väl hålla oss hemma.

Imorrn ska vi begee oss till Storvreta och umgås där. Så de är väl våra planer för helgen.

Stoffe står vid disken nu och tar sig igenom den. Jag sitter här och Sigge sover middag.

jag är så sjukt uttråkad och vill bara göra nånting.

Hade det vart bätte väder hade jag gått ut på en promenad just nu, bara jag. Helt ensam.
Men orka ge sig ut i detta väder.

Ne finns inte mkt att skriva om här inte.

Så återkommer senare!

heej!

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Jätte tråkigt här också,hade också tänkt gå en lång promenad men jag gick och lade mig en timme i stället,men måste rycka upp mig, hur det nu ska gå till.

Jag har mina pelargoner i källaren för övervintring men funderar på att ta upp dom nu,och då blir gubben sur för att dom tar upp så mycke plats,nej fy faan så less man blir.Hälsa Sigge sötnos.

2012-01-14 @ 14:45:41

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0