Vuxen mys!

nu sover lille man... eller ja de har han typ gjort sen vi kom hem vid 16 tiden...

Han är heelt slut stackarn.

Ska bli "kul" och se när han tänker behagas vakna till liv i natt... han va verkligen helt tvär slut. Försökte flera gånger väcka upp han så han skulle va lite vaken, men ikke...

Så medans han sover nu så kör vi vuxna barn lite mys!

Vilket är att Stoffe äter semla och jag en smörgås, han ser på nån deckare och jag kollar mina bloggar!


Avtryck
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: Haha, den kanske gör de snart :p Jadu, ingen aning. Hade lika stor med Nowis och fick inte en enda då heller. Men än är det inte slut så de kanske kommer, men tills dess är jag glad att jag slipper :)

2012-02-03 @ 22:07:35
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

så brukar våra kvällar också se ut... antingen glor båda på varsen dator, eller så sitter den ena vid datorn och den andre vid tv:n =P

2012-02-04 @ 09:14:13
Postat av: lena uneteg

Det är som hemma hos mig ungefär.

2012-02-05 @ 15:27:42

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0