Oookeej spoky?

vi har ju en sån här baby vakt till sigge, och ena enheten står ju vid hans säng och den andra har vi när vi är på nedre våningen.

Alltid när jag nattar Sigge så sätter ja på hans säng mobil, han har en sån här fisher price rainforrest som spelar massa melodier.
Men de är bara en melodi åt gången och en melodi håller i ca 7-8 min kanske..

Så medans jag var ute och rökte och borstade tänderna så spelade den, när jag var klar på toan så tystnade melodin...

När jag sedan ca 3 min senare sätter mig i soffan och precis slagit på datan så börjar den spela igen.....

Tystnar den en gång så går den inte igång, de har den aldrig gjort! Utan man måste sätta på den igen...

spooky, eller vad?!

Nog för att de för övrigt är tyst där uppe men.

Är det husfrun som är här?!

Fy och sova där sen då!

Ska strax hoppa i sängen..

Natti!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0