Katshiiiiiiing! $$$

Ojoj...

Jag tror jag fortf är i chock :p

De är så att min bror ska köpa mina föräldrars hus nu när dom går i pension, och då kommer de pengar som blir över delas till mig och min syster, för min andra bror ville inge annat ha.

Och ja.. man kan ju säga som så att ja lätt skulle kunna va mamma ledig i flera år utan att behöva ta en enda mamma dag!
Halv miljonär så där liksom pang boom ;)

De gillar vi!

Så framtiden är säkrad, prio ett på listan står de KÖRKORT och sen betala mina LÅN.
Sen blir de nog husköp.

Ojoj...

Men för övrigt har denna dag vart strålande, eller ja, förutom att Sigge kör en liten variant av matvägran.
Även fast de verkligen SPÖ regnade så va mitt humör strålande :p

Så nu kickar vi igång lite fredags mys här hemma, godiset kommer fram strax :)

Ha en toppen mysig fredag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0