kanske...

har glömt de lite men...

kan inte förstå hur lycklig lottad jag är.

har en sjukt underbar söt son.

Och de ska vi tacka den underbara killen som sitter fast väldigt djupt i mitt hjärta. Tack vare hans starka spermie som simmade på bra där för snart 1 år sen.
Denna underbara kille är inte bara min sambo, utan de bästa som finns här i livet. Han må vara en stor parasit att leva med, och vi är inte lika på många sätt och kanter. Men de är det som gör min kärlek till honom så stark! Lika barn leker inte bäst, eller?

Snart har det gått 2 år sen de blev VI. Och min kärlek till han bara växer och växer.

Vet inte vad jag skulle göra utan honom?

De kan kännas ibland(läs ofta) att vi glömmer bort varandra och han blir åtsido satt nu när vi har Sigge.
Men i mina tankar och känslor så finns han alltid där. Och så snart vi har råd så ska vi bara åka nånstans bara han och jag och rå om varandra.

De behöver vi. De behöver vårt förhållande.

Så, Christoffer Eriksson, även om du är lite komplicerad att bo me, även om du är lite "gay"(och lyssnar på Jimmy Jansson), även om du är lite barnslig så är det DU som har en stor plats i mitt hjärta.
Jag kommer aldrig sluta kämpa för att få leva mitt liv ut me dig. De är dig jag vill bli gammal me, de är dig jag vill ha en familj med!




Jag älskar dig 1838984652758 varv runt jorden och tillbaks!


Avtryck
Postat av: Kelly

Jag trodde att de skulle göra SKIT ont men icke. Kände knappt nått. Va lite "besviken" faktiskt :P haha!

2012-02-06 @ 07:46:28
URL: http://kellycresswell.blogg.se/
Postat av: lena uneteg

Vet du Marina jag blir så rörd när du skriver så vackert om din kärlek till Christoffer,hoppas den får växa sig starkare starkare livet ut.<3

2012-02-06 @ 11:24:02

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0