Hjärtattack deluxe...

igår när jag kom hem så ringde jag Ida för att babbla lite.

Ser en lastbil komma på E4an, han saktar in och lägger sig i princip på tutan...Varför då stod jag och funderade.
De slog mig sen att de måste vart nåt djur på vägen.. Och vilket djur tror ni bilar tutar mest på?

jo en älg....

Tänkte inte mer på de och så nyss tänkte jag ta en promenad istället för att åka och handla.

Jag kommer till vår backe och ska gå upp för den..vad ser jag? Joo detta!




Älg spår!!

Hela vägen upp för backen och ner... så har den gått på vår gård.

Tror ni jag fick en hjärt attack eller hjärt attack!

Då sattes ju tankarna igårn, har den gått där nyss, är han i närheten osv....

De vart iaf en kort promenad då, inte bara för älgen, utan även för att jag höll på att tappa mitt ansikte i kylan!
Fy faan va kallt, och de blåser ju!!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0