Grattis min plutt!

idag hurrar vi för Sigge som blir 4 månader idag!

Hurra Hurra!

Mammas stora pojk.





Jösses så tiden går.

hur natten va tänker jag inte ens gå in på. men sist ja va så här trött va när han hade kolik.....

Idag är de full rulle, sjukgymnasten me Sigge på akis, hämta hans recept, hämta maten och sist ett stopp hos Stoffes farmor och farfar!
Sen är de väl bara hem och dö?!


Kom på igår kväll att de kanske är dax att börja planera lite inför Sigges dop. Vad man ska baka, ska de va tårtor, inbjudningskort osv...

Gudmorsan är iaf fixad!
Vad passar väl de bättre än världens bästa vän?!
Så nu hoppas jag att hon lär sigge att sex innan äktenskap är en synd inom kristendomen!

Nej nu har ja inte tid me detta.
Han sover(äntligen)
och ja ska ha kaffe och en cigg!

Hej!


Avtryck
Postat av: Nadia

GRATTIS till Sigge!!

2012-02-07 @ 11:11:13
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: lena uneteg

Han är så söt,och han ser så klok ut.Och de där me se sex innan giftemål det tror jag inte att han kommer att ha han ser alldeles för klok ut för att ens fundera på det,så det behöver nog Ida inte prata om.........Ha ha ha.Ha en bra dag.

2012-02-07 @ 12:13:17

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0