go morrn?

nee verkligen inte.

Sigge vakna 04:30 och ville vara vaken...vem kan ha ett dåligt morron humör när man möts av vääärldens största leende av honom.
La han breve mig i sängen och han låg och skratta, prata och log som bara den. Han hade inga planer på att sova inte.
Klockan 6:30 ville han ha mat. Yes tänkte jag, då kanske han somnar sen så man själv får sova. Men ikke då! Inga planer på att sova han inte.

Klockan 8 gav jag upp hoppet om mer sömn. Då gick vi ner, klädde på oss, åt gröt (eller han åt de)och sen kl 9 la ja han i vagnen för hopp om sömn, ja en timme fick han sömn...men jag då?

jag är så trött.

Dessutom kollade jag ut, och insåg att mina planer för idag va körda. Att de skulle komma snö såg jag igår kväll, men så här mkt!!?? Neee....
Ut kommer jag knappast.

Dom där jävla Svevia som plogar här verkar ha sagt upp sig. Dom prioriterar att ploga stora vägen utanför oss, men hallå?? Väg grenen då? Neee den skiter dom i!

Blir så irriterad att dom plogar ÖVER väggrenen, vart faan ska folket gå?!

Så nu hoppas jag att dom fixar de tills imorrn då jag SKA ut!

Irriterande att bo på landet? JA!

De är nu man verkligen skulle haft de där jädra körkortet!

Så idag blir de en inne dag!

Sambon krävde att jag skulle elda...men då måste jag ju gå ut och hämta ved.....suck! Är så less på att gå ut för att hämta de!
Speciellt i denna snö storm, för inte nog me att de vräker ner snö, de blåser me!

nej, nu kollar vi bloggar och sen myser! Jag och min prat maskin!


Avtryck
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: ja kanske, mörkhårig, 27-35år kanske?

2012-02-15 @ 13:14:05
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0