full rulle...

idag har vi haft fullt upp.

Eller jag iaf.

Vad min karl har gjort för nytta vette sjutton :p ja förutom att hålla på me de förbannade renoverings rummet :p

Själv har jag:

Diskat.
Städat. Torkat av alla skåps luckor, kyl/frys och spis.
Tvättat.
Och ja...underhållt min son.

Svärfar va här me på en snabb visit.

Ja må då säga. Sigge har kommit in nån utvecklings fas som innehåller detta:
De går inte att sätta han i bebysittern längre och tro att man ska få diska/städa eller göra nåt annat under tiden.
Nej nej. Man måste prata och jollra me han hela tiden. Tills han blir trött och kan lägga han i vagnen igen. Då, om man har tur så kan man snabbt göra sina saker.
Han näst intill VÄGRAR äta om inte tvn är på så han kan kolla på den under tiden. Är inte tvn på så blir han på ren svenska fly förbannad. De håller ja på att "träna" bort. Vill inte att han ska se på tvn så mkt.
Är han ledsen eller missnöjd så är de nästan bara mamma som kan trösta han, pappa går bra ibland med.
Men... visst låter 4 månaders utvecklings fasen härlig?!

Fick höra av Foppa att den kommer tillbaks vid 8-9 månader, fast lite värre.
Tack Foppa. Jag gillar dig me!

Och appropå Foppa, imorrn kommer hon hit och leker me mig och Sigge. Ja och självklart följer lilla Elias me och förhoppningsvis Evelina. Jädra söta ungar de där!
Kanske Elof och Sigges tjej Livia kommer me :) Hoppas!

Nu ska jag kolla bloggar och facebook innan de lilla livet vaknar, och sen blir de att göra middag!

Heppåre!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0