14 år i krig!

ungefär så känns de att jag levt nu.

Mår skit!
Sigge hade lite feber imorse, men efter en alvedon nu verkar de hjälpa.

Han sov ju som en kratta inatt, vakna i stort sett en gång i timmen. Och när han väl "sov" så var de oroligt.
Vid kl 1 så vakna ja av världens huvudvärk och mådde illa nåt så fruktansvärt, mår fortfarande illa....
De som "suger" i magen på mig. Vad är detta?!
Har även som "mensvärk" i magen, så mensen är väl på g... hoppas jag!

Bättre sent än aldrig!

Nu ska ja passa på att vila ja me medans Sigge sover!



Av nån konstig anledning har jag börjat hata tisdagar....


Avtryck
Postat av: lena uneteg

Försök vila en stund, jag förstår att du är helt slut. Kram.

2012-02-28 @ 10:52:32

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0