världens sämsta morsa!

 
de är väl jag de....
 
idag har jag vart magsjuk, och med de vill ja säga att ja inte mått direkt bra. Pendlat mellan toan samtidigt som man ska ha hand om en otroligt grinig och krävande son. Och en hund.
 
Tack gud att stoffe kom hem på sin lunch och gick ut me henne...
 
Iaf, nu har ja lessnat på de här med Sigges vägran att vilja vara på golvet och roa sig själv.
Så totalt less på de.
 
så nu går jag sten hårt inför att att han får fan i mig va där och lära sig att leka med sina leksaker och roa sig själv.
 
¨Jag kan inte alltid bära runt på han eller sitta me han i soffan...
 
dock är de att när han skrikigt ett tag på golvet så tystnar han och börjar små leka, då kommer min ångest.... han kanske inte alls vill leka med sina leksaker utan gör de bara för att han känner sig tvungen? Såna tankar kommer upp då...
och så kommer feting ångesten för mig.
Men jag tar inte upp honom förrens han behöver komma upp från golvet..
 
Så de visar väl sig hur de går....
 
nu strax kommer pappan i huset hem! Skönt.
 
Är så slut efter denna skit dag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0