katter- är fan djvulens påfynd.

ja har alltid gillat katter- tills jag flyttade hit!
 
Eftersom vi har kattlucka så tar sig grannens katt in till oss, och är han/hon så jäävla korkad som tar sig in här när vi har en stor schäfer, får h*n faaan i mig skylla sig själv!
 
04:40 vaknade jag av ett jääädra liv på nedervåningen, hörde massa glas åka i golvet och gå sönder, hunden löpte amok och nån försvann igenom kattluckan.
 
Gick ner, grannens katt hade bokstavligt talat rivit halva köket, gardinen rev h*n ner, mina ljuslykotr hade h*n haft ner på golvet och de va dom som gick sönder. Ja sörjer dom. För dom finns inte att köpa längre........
 
Förbannade jävla katt jävel.... må djävulen ta tillbaks dig!
 
De första den grannen sa till mig om sin katt va "nej min katt går aldrig längre bort än sitt revir" Jo tjena......
 
Nå ja, fröken disa är väl också ett slag av djävulen påfynd ;) Hon är extreeemt valpig och är väl inne i nån trots nu, igår rök min laddare till datan....
tack disa!
 
Va inte speciellt glad nej!
 
Idag är ja ledig- underbart.
 
Hela dagen ska jag försöka förstå mig på min nya mobil- nokia lumia 920....  de tog mig igår 15 min att ens hitta VART man skriver sms. herregud. och så mkt har ja fattat att skit telefonen inte har instagram...................
Hur ska ja överleva utan instagram?!
 
PMS deluxe har jag idag!
 
hej då!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0