kasta-huvudet-bakåt-grejen! HJÄÄLP!!

Ärligt talat Sigge....
 
Varför gör du så här? Ser ni hur jääädra otäckt de ser ut, förstår ni att mitt hjärta dör lite varje gång?
otroligt att hans lilla nacke orkar me de där ens, de är inte kul! De ser ju ut som att huvudet ska gå av.....!
 
Jag önskar att vi får EEG tiden snart, väldigt snart. Men innan jul och nyår får man den nog inte.
 
Jag kan inte förstå hur läkaren kunde ta så lätt på de här (han såg live hur sigge håller på).
 
De   värsta är att de blir bara värre och värre.... hur fan kommer de inte se ut om nån månad?
 
 
 
 

Avtryck
Postat av: Emma

Jag måste ge en kommentar till! Lilla vän! Ni måste ju få hjälp fort. Det måste ju göra ont i nacken!? Tänk att man förälder måste ligga på så mycket bara för att få hjälp. Vad säger dom på dagis? Klart det är svårt att lära sig stå och hålla balansen om huvudet åker bakåt! Kämpa på för ni har en väldigt gullig pojke!

Svar: dom på dagis tycker som vi, att de är HEMSKT!! vi kämpar på...varje dag :)
ninna

2012-12-11 @ 22:27:23
Postat av: Emma ( mamma till Lowa )

Oh fy va läskigt det ser ut :( Stackars liten! Har dom ingen aning alls om vad det kan vara?!

Svar: nej dom har inte de :(
ninna

2012-12-14 @ 12:08:04
URL: http://heartems.blogg.se
Postat av: Emma (mamma till Lowa )

Ser så läskigt ut! :( Jag har ett svagt minne av att jag sett en dokumentär om en ficka som gjorde så ( plus inte andra konstiga saker )

Svar: ahaa.. vad hade hon för fel, eller vad man ska säga? :(
ninna

2012-12-14 @ 23:56:28
URL: http://heartems.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0