jävligt besviken på dagiset....

allvarligt talat.
 
Min snälla, underbara mor hade fått i uppgift att införskaffa en tomte dräkt till sigge, vilket hon gjorde. En jättefin sådan.
Jag packade ner den i sigges skötväska imorse och Stoffe åkte och lämnade han på dagiset.
Han glömde dock att nämna att tomte dräkten låg i väskan, men...de borde man väl som personal begripa?
Att man ska kolla där?
 
Neeej då.
 
När vi kom sen kl 15 så hade i stort sett ALLA barn sina fina lucia kläder på sig- utom Sigge.
 
När jag sedan frågade vad som hände med hans tomtedräkt fick jag ett nervöst svar "ja..vi hittade dom inte..."
 
Daaah. Kollade ni ens i väskan? nej.
 
Så jädra dåligt.
Okej att sigge inte fatta att de va lucia, men endå...de är en princip. Dom ber oss skaffa fram lucia kläder....
 
Usch.
 
Riktigt besviken blev jag.
De va de tråkigaste lucia firande jag vart med om.
Kallt var de me. Jag frös.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0