död!

ja är mer död än levande idag!
 
Efter denna natt- herregud.
 
Tror de va inatt tänder som spökar på herr sigge plus en väääldigt gasig mage. Jädrar va arg han va.
 
Vilket resulterade i - ingen sömn!
 
Ingen sömn blandat med en redan så trött kropp är ingen bra kombo.
 
Men men... en jobb kväll kvar, sen ledig.
 
Sigges dietist ringde idag me och ville träffa oss denna vecka- glööm! Jag är ledig imorrn och tänker såf förbli- ledig!
Ja fattar inte ens varför vi ska dit, han äter ju som en gris nu! Att den läkaren inte lyssnade på oss när vi sa att han vart SJUK mkt och därför tappat vikt och inte haft en sån bra aptiti, de skiter dom i!
 
Men men dax att fixa sig innan bussen går.
 
Men nu vet ni läget iaf, hörs senare eller imorrn. Om jag inte blir upp äten av en Älg ikväll eller cyklar ihjäl mig.
Ger mig fan på att de va en älg i skogen igår när ja gick hem!
USCH!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0