23:e december 2012

dan före doppare dan...
 
imorrn kommer tomten till alla som vart snälla... och jag hoppas att jag har vart snäll.
 
Nog för att sigge egentligen inte vart speciellt snäll detta år så kommer han få massa endå :) Han kan få va hur dum han vill, ja kommer aldrig sluta älska han för de.
 
Idag har vi hållt igång hela dagen, de känns i ryggen må ja säga.
Köttbullarna är rullade och för stekta, allt är städat...
 
Imorrn blir de full rulle igen, då familjen eriksson/jansson kommer.
ja alltså inte min familj eriksson utan stoffes familj eriksson/jansson :P
 
Men... dom kan skriva upp att mellan kl 15-16 så är de KALLE. Ett måste...
 
 
Jag hoppas att ni alla mina läsare får en toppen mysig jul med massa skojigheter!
 
 
Goo jul!
.
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0