1a december

och 23 dagar kvar till JUUULAFTON!!
 
På måndag när jag väl är ledig då ska de pyntas för fullt här hemma! Om ja längtar.....
 
De va inte så kul att jobba igår, snor halt på Luthagens gator, de där me att ploga och sanda de verkar dom inte förstå va de är?
Fy fan. Så på förkvällen fick man promenera minsann. Men efter min rast så pallade inte mina fötter längre, fetaste skavsåren på vaderna efter skorna så ja kunde knappt gå. Fy fan Så då tog ja cyklen fan.
 
Hem kom ja me obrutna ben, tack åh lov.
Men.... de va värre me min tumme... ja måste ha slagit i den på jobbet i nåt? Ja har sviiiin ont. Kan knappt böja de :/
Känner mig invalido i tummen.
 
Men men
 
Idag vankas de julmarknad på Emmaus :p Sen jobb då.
Wohooo.
 
Nu- kika bloggar och facebook innan sonen vaknar :P

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0