trött?

jag? neeej varför skulle jag vara trött?
 
Jag har ju endå fått sova 1,5 timme i natt!
Och man fick ju så otroligt "bra" med hjälp med sigge som skrek helt hysteriskt.............!!
 
Så varför skulle jag vara trött?
 
Inte jag heller.
 
Inte alls less idag. Sigge är ju trots allt på sitt bästa humör!! Noooooot!!
 
Ingen aning va de tok åt han inatt, skrek som en stucken gris. Och han är fortf lika grinig!
 
Idag vill jag helst bara gömma mig!
 
 
 
Idag hurrar vi för min allra bästa vän Carro som blir hela 27 år :p
Hoppas hon får en kanon dag!
Synd att vi inte bor nära varann så man kan åka till henne idag! :(
 
Men men grattis iaf gullet!!
 
 
nu blir de frulle!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0