today is the day...

ikväll händer de.
 
Jag ska få va FRIIII. Friiii som en fågel...
 
ingen karl, och framför allt... inga barn!
 
Ikväll ska jag bara vara Marina som ska dricka massa vuxen dricka och dansa röven av mig ;)
 
Ska bli så underbart att få umgås med Ida och Petra!
Va sjukt längesen vi tre gick ut.
 
De har nog förvisseligen aldrig hänt att bara vi tre gått ut men endå ;)
 
Så idag ska tant vila upp sig så hon orkar me natten lång.
 
Har sån tur att Ida har en sån snäll pojkvän så han skulle hämta oss i stan och köra hem oss :) Eller ja jag antar att Ida åker me han hem, och eftersom man åker förbi mig på väg till han så droppar han av mig hemma :) Så då slipper jag gå 1,5 km i mörkret, jag och mörker är inte så bra vänner förstår ni.
Jag avskyr att gå i mörker... speciellt om de är skog runt om.
 
Väntar just nu på att karln ska få sova ut och komma och mysa me mig och Sigge :)
 
Så ha en bra lördag på er allihopa!
 
(fråga mig inte hur jag mår imorrn)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0