söndag då..

så har denna sändag och helg passerat.
 
Hade de tok mysigt igår med svägerskorna och stoffe, enda till ca 22 då sigge satte igång och skrika.
 
Behöver jag nämna att de gick åt helvete.
 
Så fruktansvärt less och ledsen va ja när jag insåg vid 22;30 att ja va tvungen att gå och lägga mig med sigge i vår säng för att få han tyst... så den mys kvällen va över då för mig!
 
De är faktisk inte ett dugg ibland roligt att när man har de så mysigt och ser på film behöva uppoffra de hela för att han måste sova i vår säng, och de går inte att l'ägga han där tills han somna och tro att man kan gå sen. Så de behöver ni inte kommentera om.
 
Jag är faktiskt så slut och trött på hans dåligt sovande nu. Varje dag... samma visa ibland bråkar han om dagarna och alltid på kvällen. Varför?? Varför vill han inte sova för på kvällarna?? han är ju sjukt trött varje kväll... men vägrar sova?!
Och eftersom de bara inte funkar för Stoffe att lägga han så är det jag som får ta allt, jag orkar inte. Okej om han höll på så här ibland. men de är VARJE jäävla kväll.
Nästa lördag skiter jag i allt, jag ska dra me mig Ida ut och jag ska ha de så jädra kul och se de som semester!!
 
Så hur det går här hemma då? De skiter jag i då....
 
Iaf, idag då? Vi drog in till Ikea idag och shoppade en gardinstång :P Och så värmeljus så klart :p
Och se ndrg vi till rusta och shoppade en tavel list :P
 
Sen drog vi hem och ja försökte söva Sigge medans Stoffe höll på att göra klart de sista i farstun, de tog ungefär mig 25 min att få han att somna.
20 min senare kom svärmor.... och då vakna han!
 
Så de va väl våran dag de. Imorrn är de måndag och vi går tillbaks till vardagen... vad vi ska hitta på? Ja... städa kanske.
På eftermiddan drar vi till Storvreta.
Hem till mamsen.
 
Nu snart blir de sängen.
 
Så hoppas man får nån sömn inatt!
 
Go natt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0