Sjukstugan

usch ja.. de är såna tider nu.
 
Stoffe är sjuk, ja ni vet ju hur de är när karlar är sjuka. Allså han är döds sjuk!
Ont i halsen och hostar som ja vet inte vad.
 
Nu börjar lillemannen i huset också bli sjuk. Snorig som bara den, men inge feber eller hosta än. Tack och lov.
 
Igår när vi åkte hem från svärmor började jag må skit illa och vart yr. Trodde jag skulle kräkas för ett tag, men sen försvann de.
Och nu på morronen har jag mått illa från och till... vad är detta?!
 
Jag har inte tid eller lust att bli sjuk nu. Och definitivt inte lust till att ta hand om en liten sjukling om man själv är sjuk.
 
Så idag tar vi de bara lungt, tror jag. Måste till affären sen bara och posta et paket. Men de får bli när stoffe slutat.
 
Kanske jag tar en promenad sen när stoffe är hemma så han kan få ta Sigge.
Skulle va skönt me lite frisk luft så.
 
Men nu blir de frulle medans Sigge sover!
 
Ha en bra onsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0