Silk-épil epilator?

på att införskaffa mig en Silk-épil epilator.
 
De sägs att håret ska ta längre tid att växa ut.
 
Och idag kom ja på att håret på benen, i armhålan,ögonbryn och mellan benen de är banne mig djävulens påfund!!
 
Fy faan, de spelar ingen roll om man rakar sig för att vara fin ett tag, dagen efter är de fan i mig stubb igen!
 
Hur irriterande är det inte?
 
Dock säger dom att de gör sjuukt ont att dra me en epilator. Men de kanske är värt de om de tar 4 veckor innan de kommer upp igen?
 
Nån som testat?
 
Ni som läser detta och har testat, ni får gärna släna en kommentar om hur de va!

Avtryck
Postat av: Eva

På mig funkar det inte... Visst det gör rätt ont men man står ju ut. Har man fött barn så är väl det där inget :)
Men den ja hade (babyliss) tog inte alla hårstrån! Och vissa slets av bara till hälften. Men set veror kanske hur grova hårdtrån man har :) men på mig funkade det alltså inte..

2012-08-17 @ 21:47:06
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0