Regn och rusk!


efter mkt om och men och måååånga diskutioner så är tapeterna inhandlade. Att handla tapeter me min karl är ett jäädra projekt!
 
Men nu är dom handlade iaf.
 
Så imorrn för hoppningsvis ska dom upp!
 
När vi kom hem så skickade grannen sms och fråga om ja ville me ut åh gå, självklart! Vad som helst bara ja slapp min tjuriga karl!
Hon skulle ta me sig sin häst på promenaden och jag skulle få ta hunden Dova.
Mjaaaa, de gick ju så där.
 
Hästen har inte bott hos henne så länge, och är inte inriden så vi kom inte så långt kan man säga. De vart alldeles för mkt för "lilla" hästen :) Vart helt galen och ställde sig på bak benen och allt :p
Grymt fin häst för övrigt!
 
Men hunden skötte sig iaf :)
 
Så vi gick hem och lämna hästen igen och tog vår vanliga runda.
 
Jag är helt förälskad i hunden Dova, så himla fin och snäll! Om man bara hade pengar så man kunde få köpa sig en liten valp. Jag saknar verkligen en hund!
 
Nu laddar vi upp här för fredags mys, ljusen är tända överallt. Godiset är inhandlat nu fattas bara ett trevligt sällskap. Kanske karln är på bättre humör(vill säga att chocken över vad alla tapeter kostade)så han vill mysa!
 
Så ha en mysig fredag kväll i detta regn och rusk väder!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0