no moore...

 
seriöst? De är 9,5 grad ute, små regnar och blåser.
 
Höst? jaaa....
 
men dom har lovat 17+ idag och sol?! De kan man knappast tro nu...
 
de slog mig imorse när sigge vaknade, att jag aldrig inom de närmsta 7-8 åren kommer kunna få sova hur länge jag vill om mornarna, de är alltid jag som kommer få gå upp tidigt för att lämna Sigge på dagis eller i skolan.
 
Eftersom stoffe jobbar som han gör så måste jag sköta lämningen, och ärligt talat skulle ja va mer tacksam över att få sköta hämtningen iställer ;)
Speciellt nu när de börjar bli höst och mörkt ute på mornarna, jag är verkligen INTE den där morron människan när de är mörkt ute. Då är jag inte på topp humör kan man säga.
 
Men skit vare samma, no mooooooore sovmornarna.
 
Nu- söva Sigge sen drar vi till staden och bvc!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0