Lycklig!

Jag vet inte varför men... Ja känner mig så där extremt löjligt lycklig. Ungefär som man skulle ha vunnit massa pengar?
Men de har ja ju inte..

De enda ja har vunnit är sömn! Och fått en extremt glad son som är glad stora delar av dagen och sover extremt bra nu om nätterna i SIN säng :)
Bara den lyckan är obeskrivlig!

Jag verkligen njuter nu för första gången av mina mamma ledighet... I ca 8 månader har jag vantrivts! Men visst ska dd bli skönt att få börja arbeta snart och sätta Sigge på dagis...

Men just nu älskar jag min ledighet och hur bra han sover om dagarna och nätterna...

Ja måste bara få skryta av mig om hur duktig han är på de!!

Tack för mig!


Avtryck
Postat av: Eva

Vi är också inne i en härlig period! Man får njuta varje sekund! :) Kram på dig!

2012-08-09 @ 10:47:43
URL: http://www.evasten.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0