kväller...

nu har vi tagit de kväller...
 
de har vart en toppen mysig dag idag!
 
Va hem till storvreta för att fira johan som sagt tidigare.
 
De bjöds på alldeles för mkt gott och onyttigt :p
 
Syster va där med alla barnen så de va ju tur att de va fint väder så vi kunde sitta ute :p Inne hade vi aldrig fått plats :p
 
Sigge va glad och nöjd över att få prata med alla sina kusiner.
 
Imorrn kommer ÄNTLIGEN svärmor hem! Som vi har saknat henne ;)
Nu hoppas vi att hon får en ledig lucka så hon kan få ta Sigge en natt så jag(eller vi) får ladda upp batterierna lite.
 
Sigge är just Sigge. Vääääldigt krävande när han är vaken. Hela tiden ska man vara med han och lattja med han, de är faktiskt nåt jag inte roas av si så där 8-10 timmar per dag!
Så ja, jag behöver få ha lite semester från han!
 
Och jag tror att svärmor och små fastrarna inte skulle tacka nej till att få gosa med han.
 
Imorrn kör vi lite mys med dom!
 
På onsdag, kör jag mys med min Ida som jag tvingar hit :P Alldeles för längesedan bara hon och jag pratade över en fika :)
 
Har hon tur så kanske hon t om kan få en chai latte ;)
 
Senare ikväll ska jag och grannen ta oss en promenad med hennes vovvar. Så otroligt fina vovvar har hon. Jag som aldrig direkt vart en som gilalr schäfrar men hennes vovvar! Dom är såå fina, den ena är bara 6 månader och alldeles full med bus, men hon har sån pli på dom så :)
Och den ena är höggravid(får man säga så om hundar?) så hon ska ha valpar snart.. måste bara få snusa på valpar då!
Man är ju bra sugen på att köpa en ;)
 
nej så de blir en promenad iaf med henne och vovvarna, och efter allt jag ätit idag? Så borde jag gå enda in till Uppsala och tillbaks :p
 
Ha en fortsatt bra söndag kväll!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0