jag flyr...

ikväll tänker jag fly detta hus, och inte komma tillbaks förrens Sigge sover!
 
Nu har jag lessnat totalt!
 
Stoffe kan inte /får inte söva Sigge när jag är inom synhåll tydligen. Så ikväll ska vi testa om de funkar att jag försvinner ur hans syn.
 
Jag orker seriöst inge mer att behöva bråka med han till sömns.
 
Och ni som säger att "de är så att ha barn" eller "de är så att vara förälder"
 
kör upp nåt i rövva! De ska inte vara så här att en förälder får natta ett barn, att den föräldern ska behöva hålla på att jokka me ungen i nästan 40-45 min varje kväll! Innan han somnar....
 
Nej så ska de fan inte va!

Avtryck
Postat av: Eva

Stackare Marina... Hoppas det ordnar upp sig snart!
Kraam

2012-08-20 @ 12:20:40
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com
Postat av: Viktoria

Så hade vi också förut, apjobbigt! Men tack och lov har det blivit bättre. Nattar ni honom i egen säng eller i famnen? Vi försökte natta dottern i egen säng, men det gick åt helvete. Så vi gav upp och hon somnar fortfarande i famnen (2,5 år), men nu tar nattningen max 10 min ist och utan skrik och bråk.

Svar: nej vi kör nattningen i hans säg(tack gud för vyssan lull tassar)
ninna

2012-08-21 @ 10:31:34

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0