Go morrrn...

här har vi vart upp sen kl 7, och vid 7:30 började Stoffe slipa allt spackel som ja la på igår.
 
När han är klar ska ja sätta igång med målningen, måla tak!! fy faan, de är inte de roligaste jag vet kan jag säga. Som tur är så är de inte så mkt tak jag ska måla men endå...
 
Sen ska de målas väggar och annat skoj! Sen tapetsering! Vi ska försöka ge den förbannade tapet helvete en chans till. Men nu kommer den inte hamna på den väggen vi tänk ifrån början. Äh, ni får se sen helt enkelt!
 
Ja känner mig helt slut, ja fattar inte. Varje natt vaknar jag av att jag är så extreeemt torr i munnen och yber törstig. Orka gå ner för att dricka vatten, men ja har inge val om ja ska lyckas somna om.
Så här var ja förra sommaren när ja va gravid.. yber törstig och sen kiss nöödig efter typ 5 min. Och efter 10 min kiss nödig igen... och så höll de på.
De va lika störande det.
 
Upp och ner för trappen hela nätterna...
 
Men andas ja me munnen som gör mig torr? eller vad är de frågan om?
 
Nej dax att underhålla sonen så länge!
 
Heeeej på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0