dystert..

detta väder alltså!
Vad är de ute? +15? regn och blåst... de är verkligen höst! T om löven på björkarna börjar gulna och snart falla av!
De blåser fullt med såna här björk frön överallt!
 
Usch.
 
Denna sommar har banne mig vart den värsta ja vart med om! Man kan ju räkna sol dagarna på två händer!
 
De va så mörkt och mulet imorse när vi steg upp vid 7:30. Jag ville bara dra täcket över skallen och gömma mig igen! men si de ville inte sigge... han ville upp för att få mat och ny blöja!
 
Så då gick vi upp, medans han underhöll sig själv så kokade jag päron pure till han. den är så himla god när man gör egen :p
 
Och nu vaknade han... dax att hämta han!
 
Ha en bra regnig höst torsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0