dum i huvudet eller??

 
 
de här kommer inte att gå! Aldrig aldrig aldrig....
 
 bara att konsatera att pappa har rätt! Ja är för dum i huvudet för att ta ett körkort...
 
Hur mkt jag än läser, hur mkt jag en sitter me alla dessa trafik frågor, så de går inte.....
 
de går jätte bra när de handlar om trafik regler, och trafik skyltar... men sen. När de kommer till miljöfrågor eller trafiksituationer... då lägger hjärnan av! Tvär död!
 
De som inte intresserar mig ett skit, de fastnar inte. Spelar ingen roll hur många gånger ja läser skiten, hjärnan tar inte in informationen och lagrar den.
De är som kemi och fysik i skolan, de fastnade aldrig. Just för att ja va inte ett dugg intesserad av skiten!
 
Så är det nu med!
 
Sen vore de ju skiiit kul om man kunde få nåt jävla stöd av han som ska vara min lärare. Stoffe alltså. Han är lika dum i skallen han!
 
Så detta me att ens försöka skriva ett teori prov är väl bara att lägga ner, ja kommer aldrig klara de. Jag vet de.
 
frågorna är alldeles för svåra och ointressanta. De fastnar inte helt enkelt.
 
och ja har ju inte dyxlesi så ja ska få göra muntligt.
 
Jag är bara dum i huvudet.
 
Lägger ner allt de här skiten snart!

Avtryck
Postat av: Zandra

Jag skrev i ett block det som var viktigt och märkte med överstrykningspenna i boken, allt gick så mkt lättare.
Sen finns körkortsboken som ljudbok med:-)
Ge inte upp!!
Lycka till !!

2012-08-06 @ 21:37:37
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.blogg.se
Postat av: Eva

Du fixar det här Marina! Du är INTE dum i huvudet. Man måste bara nöta och nöta det där som man egentligen har noll intresse för! Tillslut sitter det. Tro på dig själv!

Svar: tack eva :)
ninna

2012-08-09 @ 10:51:44
URL: http://www.evasten.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0