de känns i mamma hjärtat.

imorrn ska vi göra 10 månaders besiktiningen på Sigge.
 
Kommer bli nerslag på de mesta, för de första vet jag att sigge kommer total vägra göra de dom vill göra.
 
Sen då.... vad har han lärt sig sen 6 månaders kollen? typ.....v'ända sig.
 
Och tro mig, de känns i mamma hjärtat när statusar efter statusar ploppar upp på fb om att deras barn börjar krypa, börjar resa sig, börjar gå, börjar prata osv.... och då snackar vi barn som är MYCKET yngre än Sigge.
 
 
 
Man ska inte bry sig. Barn är så olika osv osv osv.....
 
Men de känns i mitt hjärta att han aldrig kommer igång. På nåt sätt tar man åt sig.
Jag vet att Sigge VILL krypa, han VILL börja resa sig.. men kan inte.
 
Och den känslan är inte kul i ens mamma hjärta.
 
 
 
 
Skit.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0