cut cut cut

precis vad jag vill och kommer göra me mitt hår.
 
Klippa av mig skiten.
 
Nu idag har jag plattat de och fixat till de, vilket kanske va över 6 månader sen ja gjorde ?
 
Men fy... de är så långt, så här långt och tjockt har ja aldrig haft de. Och nu när jag har de utsläppt, ja blir ara irriterad på de. De hänger överallt och är bara i vägen.
 
Igår när jag färgde de och stod i duschen så märkte ja hur långt de är. De va ju för sjutton enda ner i svanken när de va blött.
Och de tog mig 20 min att tvätta ut balsamet!
 
Nu har ja fått nog, så fort jag får råd så åker de av....
 
Usch.
 
Nå ja, ja är iafd färdig för att dra till staden, ska bara vänta på att sigge vaknat och ge han mat då ska bara hans väska packas och sen drar vi!
Kl 13 ska vi va på ackis.
 
Sen blir de en tripp till Gränby, där spriten ska inhandlas och nånting att ha på mig till imorrn....bara de är ett jädra projekt!
 
Hm..så full rulle är de idag kan man säga!
Ha en bra fredag på er iaf!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0