Brr...

alltså de är ju inte direkt sommar värme här inne i vårt hus, inte än iaf...
 
de är så rått inne så nu satte jag igång kaminen så snart blir de varmt och skönt!
 
Lilleman sover efter mkt om och men.
 
Ärligt talat folket, Ikeas spjälsängs skydd? va är de för skit...
 
Sigge sparkar ner de och fastnar med benen mellan spjälorna, hur hårt jag än knyter fast dom så lyckas han endå komma över eller under de.
Sååå dåligt!
 
Jag har ett annat skydd som är lite tjockare och bredare, men.... de är nalle puh. Jag är inte ett så stort fan av nalle puh på barn kläder eller säng kläder.
 
Nu ska jag ta en macka och thé och sen ska ja kura ihop mig uoo i soffan framför skilda världar :)
 

Avtryck
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja och det är verkligen helt sjukt.
känns inge tryggt att ha honom där
kraam

2012-08-28 @ 20:36:52
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: sophie,

jag ska ha ett pinguskydd, någonstans. nowalie hade de, lite slitet säkert. vill du att jag ska kika om jag hittar de?

Svar: är de tjockt och brett?
ninna

2012-08-28 @ 21:40:01
URL: http://sophiehs.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0