Bättre humör...

Humöret på mig svajjar väldigt upp åh ner just idag! Man kan nästan tro att ja käkar p piller igen... Men nee. Nyss va ja skit deppad för de där me körkortet! Men när ha satt åh kollade igenom mobilens bilder. Så blir ja så lycklig... Jag har verkligen världens finaste familj! Jag må ogilla er ibland och bråka på er alla men jag älskar er så de gör ont mer än vad ja ogillar er! Jag kommer aldrig svika er på något sätt, jag kommer vara med er tills jag inte finns mer! Så är det! Min Siri. Min Kurre. Min Sigge. Min Stoffe. Min familj. Mina kärlekar.


Avtryck
Postat av: lena uneteg

Jag blir bara så rörd när jag läser de du skrivit,det är så vackert en stor hyllning till KÄRLEKEN.

2012-08-07 @ 09:05:08

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0