akademiska i ett förbannat nötskal!

i februari hade vi en tid hos sjukgymnasten till Sigge, vilket jag kände då va onödigt. Men sjukgymnasten ringde dagen innan och sa hon va sjuk och skulle återkomma när hon va frisk med en ny td.
 
De va i februari...... sen dess har vi inte hört ett jota. Och Sigge har ju inte behövt en sjukgymnast förrens nu.
 
Nu idag ringde jag för att boka en tid, måste få lite tips på hur jag kan träna honom så han kommer igång med krypandet och resa på sig. Då jag ser att han försöker men vet inte hur man ska göra.
 
Då säger hon jag pratade med att sjukgymnasten vi va skulle till i februari har gått i pension!!!!
 
men ja, tack för att ni glömde bort oss!!
 
idioter!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0