-2 kg...

på en vecka!
 
Så naken man känner sig nästan ;) haha ne, men de känns faktiskt. Magen är inte lika uppblåst som den vart ett tag.
Dock är de snart dax för den där röda veckan så då kommer magen svulla på sig.
 
Men de är nog tack vare alla promenader vi(grannen och jag) tagit.
 
Jag har lagt ner allt de där me att ens försöka banta, de gör min kropp bara mer sugen på allt onyttigt. Och jag äter massor så fort jag säger att jag ska banta!
 
Så nej till banting.
 
Jag nöjer mig till att äta lite och gå mina promenader.
 
Sen får jag helt enkelt acceptera att de är så här min kropp ser ut!
 
Hur som helst så är 2kg borta,och ja kan lova att dom kommer nog komma tillbaks ihelgen. För hela veckan har ja vart sugen på lösgodis, så ikväll tänker jag unna mig de ;)
 
Så dom 2kg kommer nog tillbaks fort, dock fortare än av dom försvann :P
 
men iaf, idag då?
 
Stoffe slutar tidigt och efter de så drar vi till staden och gör lite shopping!
 
Gjorde btw min ögonfrans färgning igår, de funka ju inte alls. Inte sjutton såg jag nån skillnad? Skit saker...
 
Men men nu blir de frulle och bus me Sigge bus!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0