ute dag...

har haft en jätte mysig ute dag med herr Sigurd.

Solen sken på oss och vi mös mellan mina klipp attacker. Jag va ju tvungen att pröva min nya grensax, och den funka så bra att jag gick lös hej vilt här på gården.... en stooor rosenbuske/träd åkte häck väck, den va endå så död som de bara gick.

Sigge va inte lika road av det som jag...så när han sov så passade jag på att klippa som mest.

Nu bara längtar jag till sommaren då jag får gå lös me trimmern och trimma bort allt ogräs och jävelskap!

Tänk att de kan va så kul att pyssla i en trädgård. Jag som hatde det som liten! Tyckte mamma och pappa va väärldens töntar som höll på att fixa så i trädgården med blommor och allt. Nu är jag där själv...
de får mig att inse att jag är precis som min mamma! Huuuga!

Nå ja, nu är vi iaf inne. Nu ska herr Sigurd få en torr blöja och lite mat. Btw....

Jag kollade i hans mun idag, nu är de nära tills första tanden kommer. Tandköttet har spruckigt upp lite, så är de är på väg... kanske därför han sov som en kratta i natt?

De kan ju dröja innan den kommer upp, eller så går de fort!

Nå ja, åter till toksktollen!

Heppåre!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0