Torsdag...

wohoo redan torsag! Imorrn freedag. Jäääääjj!

Sen är de lördag, och soooov morron! Ja behöver sova, känns som att ja vill sova som törnrosa, i 100 år!

Tycker de är taskigt av Sigge att vakna 4:30 vill ha mat, och sen somna om till kl 8 och sen väcka upp mig så tdigt för att sen somna om vid 9........den där timmen har ja redan vaknat till liv. :P De är min skit unge de, han la av världens kast spya imorse över sig själv. Så för hans del blev de en dusch imorse :P

Vädret är inte direkt lockande för att gå ut i idag!

Så idag blir vi inne och busar!

Imorrn är de osm sagt fredag, och efter när stoffe slutat så drar jag med Ida till staden(kanske carro me)
måste försöka hitta nåt att ha på mig tills dopet. Ett jädra projekt de me...
försök klä på en flodhäst nåt snyggt liksom?


Nu ska jag göra roliga grejer- betala räkningarna! Kul....neej inte direkt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0